fredag 7 mars 2008

Helg igen!

Vad veckorna gar fort nar man har nagot att gora!! Halleluja! Denna vecka har forsvunnit i rasande fart!

Igar begav sig sambon till Madrid igen, for att idag ha tva traffar med tandlakarn, den ena ar redan avklarad, den andra borjar vid 17 igen. Jag tar mig upp igen ocksa med tag denna gang, forsta gangen pa tag i Spanien, ska bli intressant. Men har vi tur eller otur, beroende pa hur man ser det, sa kanske vi maste ta oss hemmat redan lordag natt for att vara hemma i Valencia pa sondag. Detta pga av att det ar inomhusVM i friidrott i Valencia och sjalvklart har vi svenska representanter som tavlar och i sista stund kom mina kollegor pa att vi kanske kan gora nat med dom, svensk organisation som vi ar delvis. Sa, om svenskarna tar nagon medalj kan det tankas att dom vill komma ner till oss pa basen och gora nagot pa sondag, men det vet vi ju inte forran finalerna ar over, typ runt 21 pa lorda kvall... Sa ja... men vi e ju flexibla har i Spanien! ;) Jattekul grej om det blir nagot av, sa vi far val bade halla tummarna och inte (for jag maste ju resa hem mitt i natten da vi har middagsbokning pa lordan i Madrid).

Solen skiner fran en underbart bla himmel, det har varit himla blasigt under veckan men nu ar det kanon! I skuggan ar det lite kyligt fortfarande men vi gar mot varmare tider! Harligt!

Ha en underbar helg alla glada!

Inga kommentarer: