fredag 25 januari 2008

Effektiv dag pa jobbet... not...

Helgen stundar! O det marks pa jobbet, idag har vi inte gjort ett vettigt dyft! Forlat, jo jag har bokat tva resor till kollegor, men det ar val allt.

Lillchefen akte ivag vid 10.30 tiden for att besiktiga bilen, kopa kott till barbequen vi ar bjudna pa hemma hos honom imon. Nar han akte, satte vi oss andra o kolla pa tv, killarna spelade wii, lunch o lite sol i trappan innan lite mer tv! Himla produktivt eller hur? Nae det ar sa man skams nastan. Men, jag fick ju kolla pa lite gamla serier som Extreme home makeover och Gilmore Girls, pa engelska!!! O det ar ju inte varje dag! Underbart!

Solen skiner fortfarande, himla skont men lite kylig vind idag. Hoppas helgen blir lika fin sa det blir mysigt att grilla imorron till lunch o sen far man aka till stranden o ta en promis eller nat. Annars har veckan varit himla lugn, tagit igen oss fran forra helgen, Martin har tom varit ledig hela veckan, skont for honom, och for mig for da blev hela lagenheten antligen stadad.

Nae, nu e d bara nagra fa timmar kvar innan man kan ga hem, idag blir det nog hemgang tidigare tror jag, jag var faktiskt uppe o jobbade en halvtimme hemma innan jag akte till jobbet, pga av att en kollega ringde o berattade att han skulle missa taget o undrade om jag kunde fixa det! Assa andra biljetten eller nat...

Ha en underbar helg och hoppas ni far lite sol att njuta av precis som vi!

Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Vissa tillfällen i liver kräver praliner och soffliggande!!!