torsdag 17 januari 2008

Ge mig energi!!!

Kan nan vara snall o skicka lite energi till mig? Att inte ha nagot direkt att gora pa jobbet tar all energi... Grymt jobbigt och irriterande. Borde satta mig o plugga nu nar jag har klarat av dagens uppgifter och bara vantar pa samtalet for att kunna fortsatta... Men orkar man... nae... Sitter garna ute pa trappan i solen och battrar pa fargen i ansiktet, dvs far lite farg i ansiktet for brun e man ju knappast...

Inga nyheter pa jobbfronten, o inga andra fronter heller... allt gar sin gilla gang, jo visserligen far vi besok av vannerna fran sodern, ni vet hon frun som jag gillar sa otroligt mycket, hon som e sa social och trevlig, dom kommer... a tydligen ska jag o sambon vara barnvakt pa lorda (inte for att dom fragat mig, men dottern e ju go) da dom ska ga pa massa... sa lite action kanske d blir i helgen, o ar vadret som nu, sa sitter jag nog mest hela tiden i parken o battrar pa fargen i ansiktet och kanske armarna!!

Inga kommentarer: