måndag 1 december 2008

Daglig rapport!

Ok, efter efterfrågan kommer här under december att komma dagliga rapporter på dags formen... ;)
Första advent har passerat utan större händelser, jag ligger mest i soffan, antingen kökssoffan, framför brasan i gillestugan eller utdragssoffan = vår säng... Far o sambon snickrar på för att få vårt nya sovrum klart medans jag översätter lite då och då när missförstånd uppstår. Försöker fixa med markservicen som fika och lunch men ibland hänger jag inte med.

Samlar på mig ganska mycke vätska under dagarna, dryga 1,5 kg för att vara exakt... vilket gör det jobbigt att bara vara. Blir inte bättre av att jag har nån låsning i ryggen som strålar ut åt alla håll och kanter, inget graviditets relaterat tyvärr... Så nu är projekt leta massör för att få bort låsningen så snart som möjligt, för jag kan inte sitta, ligga, stå, eller gå utan att jag känner av det i ryggen o vet inte hur jag ska göra för att det ska göra mindre ont.

Magen lever om till och från, så än så länge verkar hon har tillräckligt med utrymme!
Dags för lunch!

Inga kommentarer: