onsdag 12 mars 2014

Försöka på nytt...

Behöver motivation och pepp till träning och mathållning och tänkte om jag tar för vana att skriva här varje dag så kanske jag kommer i gång igen och får lite mer motivation än just för tillfället... Var så otroligt duktig under en tid förra året men sen årsskiftet har jag helt ballat ur... :( 

Gick ner både i vikt och mått och hade diciplined träning, nu äter jag precis som på det gamla vanliga viset och träningen ligger i träda... Retar mig varje dag på min stora mage... Den hade ju gått ner rejält... Å nu är den tillbaka... Jag har ingen disciplin alls, heller inget tydligt mål. Överallt står/sägs att man ska ha ett tydligt mål... Jag vill se bra ut, orka bär mina barn, orka leka och ha energi till allt och alla... Är det tillräckligt tydligt mål?! Näe det är det inte eftersom jag inte kan hålla mig till det...

Så nu ska här bloggas och skrivas upp vad som intas och vad som tränas! Inbillar mig att om jag hade en stöttande partner så kanske det skulle vara annorlunda, kanske eller kanske inte... Det är bara han och hans saker som ska prioriteras, inte mina... :( 

Dagens intag;
Frukost: yoghurt med hallon, russin och honung, 2,5 skinka rökt
Lunch: fisk, ris, grönsaker, naanbröd, mini morotskaka
Fika: chokladruta
Midda: vit pasta. Tomatsås, parmesan
Kvällsmål: muffins 

Dagens träning,
Inget

Inga kommentarer: