måndag 29 september 2008

Mjau mjau...

Har varit ledig fran jobbet under en vecka och innan jag gick pa ledighet hade vi en katt som var nagonstans pa basen, troligen i segelloftet, men ingen hittade nagon katt den bara hordes jamandes... Under den har veckan som jag varit borta, har hon tydligen fatt ungar... sa nu ar det ett jakla jamandes hela tiden men ingen vet vartifran... Tyvarr e ju inte jag den kattvanligaste manniskan sa jag gar pa jakt efter honan o ungarna, for jag kan anda inte ta dom pga allergier... sa jag far val sta ut med ett konstant jamandes... Ingen vet om det finns typ en djurjour eller liknande som man kan ringa sa dom kommer o hamtar ungarna o honan, for har hos oss kommer dom ju att ga ett dystert ode till motes...

Sana problem kan man ha en dag pa jobbet... som for ovrigt borjar ga mot sitt slut, jag kan snart rakna veckorna tills det ar dags att vara hemma med lilla Iris istallet, inte manga som saknas! Borjar med lite uppvilning av blivande mamman forst i nagra veckor! ;)

Inga kommentarer: