tisdag 30 september 2008

Dagens huskur

Har har man klarat av en vecka o lite mer bland snoriga o hostiga vanner o slaktingar... men sa fort man kommer tillbaka till varmen, vad hander... jo man blir sjuk!!! E det inte typiskt sa sag!

Sa har sitter jag snorig och dan, vanstra halvan av ansiktet kanns som nagot fran en annan planet, och bara vantar och langtar hem till sangen. Dar jag forovrigt sussade gott fran 21.30 till klockan ringde 7 och da var det inte latt att kliva upp kan jag saga... har val aldrig hant pa evigheter att jag dackat i sangen kl 21.30... o sen vara helt do efter att ha sovit ca 10 timmar (gick inte upp nar klockan ringde)... Men for att kunna sova battre anamade jag faster I's huskur som jag fick reda pa i helgen, eftersom man som gravid inte far ta nagra medel som underlattar det hela forutom paracetamol... Jag maste saga att jag var skeptisk till huskuren men... den funkade, kanske inte till 100% men definitivt kandes en forbattring.

Innan laggdags, smorj in panna, bihalor, nasa, ja ni forstar omradet runt ogon och nasa, med SMOR!!! Bregott var tipset men det funkade lika bra med Flora... lite kletig blev man och doftar harligt av smor gor man, men ta mig 17 om det inte lattade over bihalan och ogat som e irriterat! Kudden o lakanet blev lite kletigt med, men det kan man ju tvatta! =) Kande dock inte riktigt for att smorja in ansiktet me smor har pa jobbet... men skulle nog behova det for ogat o bihalan e verkligen inte ok...

Sa dagens huskur, smorj in ansiktet me smor nar du blir forkyld istallet for nasspray!

Inga kommentarer: