onsdag 13 augusti 2008

Ombytligt väder

Asså snacka om skillnad, igår var det som att gå in i bastun när man gick ut, idag blåser man bort!! Det är molnigt och väldigt blåsigt, men skön vind, dock lite väl kraftig men hellre det än hettan från igår.

Här i krokarna blir det mer och mer tydligt att F1 kommer om dryga veckan... Snart kommer man inte in med bil till jobbet (vet inte riktigt om jag pallar att gå i värmen...), kringelkrokar och köra där man inte får är vardagsmat. Dom jobbar o stressar på för att få allt klart till nästa helg, men det känns som det är en bit kvar. Sen har då mina kollegor fått för sig att vi ska göra events då under helgen, vilket gör att när man trott man skulle kunna vara lite ledig, det kan man glömma... Men jag kommer mest att jobba hemifrån, kan göra exakt det jag gör på jobbet hemifrån, ska bara se till att få med mig en skrivare hem så är jag fit for fight! Så ni som kan tänka er att kolla lite på tv'n den 23 o 24 aug, leta på F1 loppen så får ni se lite från var jag jobbar och den underbara utsikt jag har från kontoret (jag sitter mitt inne i banan, bakom boxarna där dom gör pitstops), ser ni en svart byggnad svepa förbi är det VC's bas!

Näe, nu är det dags o göra lite nytta.

Inga kommentarer: