söndag 29 mars 2009

Beslutsångest

Ungen sover, mannen sover o här e jag med beslutsångest, ska jag hoppa in i duschen o få lite egen tid där, eller kanske bara slöa i soffan, eller ta tag o göra klart städningen som nu varit på g 2 dagar... inte för att vi har så stort och skitigt men det går sakta... eftersom sambon känt sig hängig senaste dagarna o jag hinner ju liksom inte så mycket i sovstunderna tyvärr... dammråttorna börjar ta över... men men samtidigt orkar jag inte bry mig så... det blev o sitta här vid datorn i stället för att göra nåt annat... det regnade här på fm men nu börjar det spricka upp så jag kanske ska hoppa in i duschen så jag kan ta en promis me lillfröken när hon vaknar...

2 kommentarer:

Lotta sa...

Regel nr 1 -du sover när barnet sover!
Kram

Linda sa...

Regel 2: Vill du inte sova när barnet sover så ska du glo på Dr Phil (eller annat motsvarande) och äta choklad då.